Bilişim Teknolojileri ve Yazılım – Bilgisayar Bilimi

Scratch Etkinlik Kartları-13: Parkur Takibi

Hepimizin bildiği gibi Scratch programı hem online hem de offline kullanım imkanıyla diğer kodlama platformlarına ciddi fark atmaktadır. Bu üstünlüğünün yanında basit bir ara yüzüne sahip olmasına rağmen geliştirebileceğimiz uygulamaların zenginliğini de tercih edilmesinde önemli neden olarak söyleyebiliriz.

5. veya 6. sınıfta Scratch programıyla tanışan bir öğrenci eğer ilgisi ve yeteneği varsa kendi gayretleriyle bile basit uygulamalar geliştirebilir. Derste gördüğü etkinliklere benzer olarak ya da özgün fikirler üretebilirler.

Öğrencilerimizin evlerinde kodlama çalışmalarına yardımcı olabilecek, öğretmenlerimizin de derslerinde kullanabileceği Scratch Etkinlik Kartları oluşturdum ve belli bir düzende sizlerle paylaşacağım. Faydalı olmasını diliyorum.



Scratch Etkinlik Kartları-13: Parkur Takibi

Bu uygulamada kuklamızı belli bir parkur içerisinde başlangıç noktasından bitiş noktasına ulaştırmaya çalışacağız. Yönergeleri takip ederek uygulamayı adım adım oluşturmaya çalışın.


Parkur Takibi kartını indirin