Scratch Etkinlik Kartları-15: Balık Yakalama Oyunu

Hepimizin bildiği gibi Scratch programı hem online hem de offline kullanım imkanıyla diğer kodlama platformlarına ciddi fark atmaktadır. Bu üstünlüğünün yanında basit bir ara yüzüne sahip olmasına rağmen geliştirebileceğimiz uygulamaların zenginliğini de tercih edilmesinde önemli neden olarak söyleyebiliriz.

5. veya 6. sınıfta Scratch programıyla tanışan bir öğrenci eğer ilgisi ve yeteneği varsa kendi gayretleriyle bile basit uygulamalar geliştirebilir. Derste gördüğü etkinliklere benzer olarak ya da özgün fikirler üretebilirler.

Öğrencilerimizin evlerinde kodlama çalışmalarına yardımcı olabilecek, öğretmenlerimizin de derslerinde kullanabileceği Scratch Etkinlik Kartları oluşturdum ve belli bir düzende sizlerle paylaşacağım. Faydalı olmasını diliyorum.



Scratch Etkinlik Kartları-15: Balık Yakalama Oyunu

Bu uygulamada akvaryumda rastgele yüzen balıkları köpek balığı ile yakalamaya çalışacağız. Yönergeleri takip ederek uygulamayı adım adım oluşturmaya çalışın.


Balık Yakalama Oyunu kartını indirin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir