Scratch Etkinlik Kartları-8: Balığı Yüzdürelim

Hepimizin bildiği gibi Scratch programı hem online hem de offline kullanım imkanıyla diğer kodlama platformlarına ciddi fark atmaktadır. Bu üstünlüğünün yanında basit bir ara yüzüne sahip olmasına rağmen geliştirebileceğimiz uygulamaların zenginliğini de tercih edilmesinde önemli neden olarak söyleyebiliriz.

5. veya 6. sınıfta Scratch programıyla tanışan bir öğrenci eğer ilgisi ve yeteneği varsa kendi gayretleriyle bile basit uygulamalar geliştirebilir. Derste gördüğü etkinliklere benzer olarak ya da özgün fikirler üretebilirler.

Öğrencilerimizin evlerinde kodlama çalışmalarına yardımcı olabilecek, öğretmenlerimizin de derslerinde kullanabileceği Scratch Etkinlik Kartları oluşturdum ve belli bir düzende sizlerle paylaşacağım. Faydalı olmasını diliyorum.



Scratch Etkinlik Kartları-8: Balığı Yüzdürelim

Bu uygulamada sahnedeki balığı yön tuşlarıyla hareket ettireceğiz. Bunun için “haber sal” özelliğini kullanacağız. Yönergeleri takip ederek uygulamayı adım adım oluşturmaya çalışın.

8. Balığı Yüzdürelim


Balığı Yüzdürelim kartını indirin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.